B2B sælger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hos ipnordic foretrækker vi dog titlen ’Løsningskonsulent’ frem for ’Sælger’ – for det er nemlig, hvad vi er 😊 Vi rådgiver ud fra virksomhedernes specifikke behov – og leverer skræddersyede tele- og kommunikationsløsninger uden binding.

Vil du være en del af vores unikke servicekoncept, er du klar til at sætte kundernes behov først og trives du i en stilling med fast løn fremfor provision?

Vi leder efter dig, der kan sætte dig ind i kundens behov, krav og ønsker og som forstår at formidle, hvordan vores løsninger kan skabe værdi for kunden. Du vil spille en central rolle i alle vores salgsrelaterede aktiviteter, hvor du aktivt afholder møder med beslutningstagere på alle virksomhedsniveauer. Derudover vil dine opgaver være opfølgning på aktuelle sager, tilbudsgivninger, deltagelse på diverse messer m.m.

Vi ser gerne, at du:

  • Har salgserfaring (gerne fra IT-branchen)
  • Arbejder struktureret og motiveres af at opnå resultater
  • Har styr på dialogstyring og datadisciplin
  • Har teknisk forståelse og gode IT-egenskaber
  • Trives med at supplere din kalender med nye kundemøder, som du selv booker
  • Arbejder målrettet og er fokuseret på, at vi sammen med kunden når i mål
  • Kan bevare overblikket – også ved travlhed
  • Er udadvendt og god til at formulere dig – både på skrift og i tale
  • Kan arbejde selvstændigt og påtager dig fuldt ansvar for dine arbejdsopgaver

Vi tilbyder:

  • Personlig og faglig udvikling
  • Fast løn
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Unik teamspirit, med kompetente og samarbejdsvillige kolleger, som løfter i flok
  • Mulighed for mange sociale aktiviteter med kolleger
  • Frihed under ansvar

Vi tør godt garantere, at du hos os får et arbejde, hvor du kan gøre dét, du elsker: At møde nye mennesker og sælge digitale løsninger, der skaber værdi!

Vi stoler på, at du har styr på dit arbejde. Derfor får du frihed til selv at tilrettelægge og prioritere din hverdag, så du kan nå i mål.

Om ipnordic
ipnordic blev grundlagt i 2011 og beskæftiger i dag 80+ medarbejdere. Størstedelen befinder sig på vores hovedkontor i Gråsten. I 2019 blev vi en del af det internationale Enreach-fællesskab, hvis brands leverer telefoni- og kommunikationsløsninger til virksomheder i hele Europa.

Vi tilbyder et job i et innovativt arbejdsmiljø, hvor vi lykkedes med at kombinere en høj faglighed med en god, uformel og kollegial omgangstone samt en flad organisationsstruktur.

Ansøgningsproces
Send os dit CV og en motiveret ansøgning, hvor du fortæller os om dig selv og hvad du kan bidrage med. Hvis vi beslutter os for at gå videre i processen, vil vi bede dig besvare en personlighedstest, som også vil danne grundlag for dialogen i den videre proces.

Jobbet er med tiltrædelse hurtigst muligt, så send os straks din ansøgning.
Ved eventuelle spørgsmål om stillingen, kan du kontakte Salgschef Kenneth Kallehauge på 26 18 48 38.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

ipnordic A/S, Nygade, 6300 Gråsten

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6028717

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet