Intern løsningskonsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at tilbyde vores kunder markedets bedste erhvervsløsning? – Så er du lige den, vi søger!

Hos ipnordic tilbyder vi virksomheder skræddersyede mobil-, fastnet-, internet- og cloudbaserede løsninger. Vi vil være førende inden for erhvervsløsninger i vores branche – derfor tilbyder vi vores kunder fri support og ingen binding. Vores unikke servicekoncept baserer sig på rådgivende og løsningsorienteret salg, hvor kunden altid er i centrum.

Din hverdag hos ipnordic
Som intern løsningkonsulent hos ipnordic vil du varetage kundeservice og salgsopgaver ved potentielle såvel som eksisterende kunder. Vi hjælper dig godt fra start med et introforløb, hvor du lærer ipnordic’s værdier og vores unikke tilgang til salg og kundeservice at kende.

Du vil få en plads i inbound-teamet på vores åbne og hyggelige kontor i Gråsten. Teamet arbejder ud fra et fælles mål om at løfte i folk og levere mere end kunderne forventer.

Jobbet består primært i

  • At besvare telefoniske og skriftlige henvendelser fra eksisterende og nye kunder
  • Rådgive og afdække kundernes behov
  • Opfølgning på tilbud og salgskampagner
  • Bindeled mellem vores kørende løsningskonsulenter og kunderne
  • Diverse salgsrelaterede ad hoc opgaver

Som intern løsningskonsulent kan du også få mulighed for at deltage på messer, kundemøder og events rundt omkring i landet.

Vi ser frem til at høre fra dig, hvis du

  • Kan håndtere udfordrende dialoger med kunder og stadig være nærværende og smilende i din kundekontakt
  • Har overskud og er en robust, afbalanceret person, som trives med at arbejde koncentreret og struktureret
  • Har stærke kommunikative evner – både på skrift og i tale.
  • Har flair for IT, er teknisk nysgerrig og lærenem
  • Har erfaring med løsningsorienteret salg, kundekontakt og kundeservice fra en lignende stilling

Vi tilbyder

  • En udfordrende og lærerig arbejdsdag med fokus på faglig og personlig udvikling
  • Verdens bedste kolleger, der løfter i flok og brænder for at gøre en forskel for vores kunder
  • Mangfoldighed og plads til alle, hvilket vores mange sociale initiativer og arrangementer også afspejler
  • Teamspirit udover det sædvanlige
  • En sund og varieret frokostordning
  • Løn efter kvalifikationer og erfaring

Hvem er vi
ipnordic blev grundlagt i 2011, og beskæftiger 80+ medarbejdere i dag. Størstedelen befinder sig på vores hovedkontor i Gråsten, hvor du også vil have base. I 2019 blev vi en del af den internationale Enreach-familie, hvis brands leverer telefoni- og kommunikationsværktøjer til erhvervskunder i hele Europa.

Vi tilbyder et job i et ambitiøst og innovativt arbejdsmiljø, hvor vi lykkedes med at kombinere en høj faglighed med en god uformel kollegial omgangstone og en flad organisationsstruktur.

Ansøgning
For at søge stillingen, beder vi dig tage en personlighedstest her. Venligst vedhæft testresultatet som bilag i ansøgningen. Ansøgninger uden en personlighedstest vil i første omgang blive sorteret fra.

Jobbet er med tiltrædelse hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning straks.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ipnordic A/S, Nygade, 6300 Gråsten

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6009086

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet