Ledende Support Manager søges til ipnordic – Skab fremragende kundeservice og motivér et dygtigt team!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du stå i spidsen for vores dygtige supportteam – og være med til at sikre, at vores erhvervskunder får en fremragende kundeservice og markedets bedste telefoniløsning? – Så er du lige den, vi søger!

Hos ipnordic er vi førende inden for kundeservice i vores branche. Vores produkter og services er yderst fleksible, vi tager telefonen inden 15 sekunder og vores kunder har ingen binding. Kunderne er i centrum og ALLE er vigtige – store som små.

Vi er på udkig efter en imødekommende kollega, der rummer teamets forskelligheder og formår at få det bedste ud af hver enkel medarbejders potentiale. Du skal kunne at sætte en tydelig retning for teamet ved bl.a. at motivere dem til at nå vores fælles mål, følge op – og bevare det store overblik, så vi kan være der 100% for vores kunder..

Vi ser frem til at høre fra dig, hvis du

  • Har erfaring som leder og øje for det enkelte individ
  • Har erfaring med kundekontakt og kan sætte dig i deres sted
  • Arbejder struktureret, systematisk og proaktivt
  • Har en naturlig nysgerrighed for IT– herunder kommunikationsløsninger
  • Har godt humør, der kan mærkes af både kunder og kolleger – også når tingene går stærkt

Du vil bl.a. have ansvaret for

  • At sikre medarbejdertrivsel og høj faglighed
  • Afholde løbende sparringsmøder med teamet
  • At koordinere, prioritere samt kvalitetssikre opgaver
  • Effektivisering af arbejdsgange
  • Implementere nye muligheder og løsninger i samarbejde med vores øvrige afdelinger

Vi tilbyder

  • En spændende lederstilling, hvor du kommer til at indgå i ledelsesgruppen
  • En udfordrende og lærerig arbejdsdag med gode muligheder for både personlig og faglig udvikling
  • Verdens bedste kolleger, der brænder for at gøre en forskel for vores kunder og kolleger
  • Mangfoldighed og plads til alle, hvilket vores mange sociale arrangementer også afspejler
  • Teamspirit udover det sædvanlige
  • En sund og varieret frokostordning

Hos ipnordic får du en sjov og spændende hverdag i et ambitiøst team – i et af Danmarks hurtigst voksende erhvervsteleselskaber. ipnordic blev grundlagt i 2011, og vi beskæftiger i dag 80+ medarbejdere, hvor størstedelen befinder sig på vores hovedkontor i Gråsten, hvor du også vil have fast base.

Du får plads i en fagligt velfunderet virksomhed, der rummer humor og plads til forskellighed. ipnordic er noget, vi arbejder sammen om – ikke blot en virksomhed vi arbejder for – og det kan mærkes hver dag. Vi kan godt lide at være sammen, både til de mange sociale arrangementer hos ipnordic – men også i fritiden, hvor vi spiser sushi, spiller fodbold, spinner, gamer og meget mere.

Ansøgning

Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning med det samme via linket. På den måde overholdes alle regler iht. Persondataforordingen. Ansøgninger sendt til personlige mails vil ikke blive læst, men slettet.

Læs mere om at være ansat hos os her. Når du søger job hos os, behandler vi dine personoplysninger i rekrutteringsprocessen. Læs mere om dette i vores rekrutteringspolitik.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ipnordic A/S, Nygade, 6300 Gråsten

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6063668

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet