Hvad er det bedste ved at bo i Gråsten - med dine ord?
“Jeg bor der ikke, men hvis jeg skulle bo der, så var det menneskelige kontakt. Jeg har arbejdet der som sundhedshjælper.”
Hvis du skulle anbefale ét sted i Gråsten til en ven, hvad skulle det være - og hvorfor?
“Ved havnen der synes jeg det er bedst”
Hvad siger folk typisk er kendetegnende ved dig som person?
“Humør og betænksom”
Hvad gør dig altid i godt humør i hverdagen?
“Glade mennesker”
Hvem i Gråsten vil du gerne sige tak til - og for hvad?
“Bare et rart menneske og for deres venlighed”