Bogholder
Vi søger en bogholder til vores bredtfavnende økonomiafdeling i Gråsten. Økonomifunktionen spiller en central rolle i vores strategi om digitalisering og optimering af processer, og vi har ambitiøse målsætninger om vækst. Derfor søger vi nu dig som er struktureret og ansvarsbevidst, og brænder for både at arbejde med drift og udvikling inden for bogholderi.
Ansvarsområder og opgaver:
Dine primære ansvarsområder vil være kreditor samt momsafregning. Herunder:
- momsafstemning og -indberetning for Danmark, EU og tredjelande
- indberetning til Intrastat og listesystem
- håndtering af kreditorer i samarbejde med kolleger
- betalinger og afstemning, herunder opfølgning på forudbetalinger
- håndtering af rejseafregninger i samarbejde med kolleger
- deltagelse i opgradering af ERP-systemet (Business Central)
- diverse ad hoc-opgaver
Kompetencer og personlig profil
Vi forestiller os, at du er uddannet inden for regnskab og økonomi og har 5-10 års erfaring fra lignende stilling. Derudover er det en fordel, hvis du:
- har erfaring med international handel og har bred bogførings- og regnskabserfaring
- arbejder selvstændigt (men er samtidig en teamplayer), er proaktiv og kan drive projekter
- er analytisk og detaljeorienteret
- har erfaring med Business Central (Navision)
- er erfaren bruger af Excel
Vi tilbyder
- et fagligt stærkt team på 5 kolleger, hvor vidensdeling og teamspirit er i højsædet, og hvor vores ydelser er efterspurgte
- en international virksomhed i vækst med en stærk kultur, hvor der er en klar vision, mission og stærke værdier
- en stilling med plads til selvstændighed, hvor du forventes at medvirke til at skabe unikke resultater, som kan ses og mærkes
- et skræddersyet onboarding program, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
- personlig og faglig udvikling, som understøttes af kurser/træning i bl.a. vores BHJ Academy og en buddy- eller mentorordning
- en lønpakke, som inkluderer pension og sundhedsforsikring/sundhedspakke med tilvalg af kantineordning og en aktiv personaleforening
Ansøgningsfrist og den videre proces
Ansøgningsfristen er søndag d. 23. februar 2025. Vi behandler ansøgninger løbende og opfordrer dig til at sende din ansøgning og dit CV via vores hjemmeside www.bhj.com under Career/Vacant jobs hurtigst muligt.
Måtte du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Accounting Manager, Henriette Beltman via mail hebe@bhj.dk eller tlf. +45 74 35 11 77. Yderligere information om vores forretningsområder finder du på www.bhj.com og essentiaproteins.com
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
BHJ A/S, Sundsnæs, 6300 Gråsten
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-02-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/1f6336d8-7d5b-4087-b1da-f2776532d3a3