Mødebooker hos Fr8Partner A/S.
(Du arbejder derhjemme og der stilles computer til rådighed.)
Som medarbejder i vores marketing-team vil du være den første kontaktperson for vores kunder. Ved spørgsmål og generel support. Du vil dermed være med til at tegne vores virksomhed udadtil.
Dine opgaver:
- Behandling af kundehenvendelser pr. e-mail og telefon
- Assistance ved andre forefaldende opgaver
- Mødebooking – Business to business
- Hjemmearbejdsplads
- Venlige kollegaer og et godt arbejdsklima.
- Et fladt hierarki.
- Udfordrende og spændende opgaver.
Krav:
Sprogkrav: Tale/skrive/forstå. dansk. øvet. En fordel hvis du også har tyskkundskaber eller engelsk. Erfaring med telefoni/service.
Din Profil:
- Det vil være optimalt, hvis du allerede har erfaring fra områderne telefonmarketing og kundesupport.
- Du tænker og handler serviceorienteret.
- Du har teknisk flair og behersker arbejdet med en pc suverænt.
- Du er god til kommunikation og har særdeles gode kundskaber i dansk.
Vi tilbyder følgende: • 15 – 20 timer pr. uge Mandag til fredag (Det kan være fra kl. 08.00-11.00 eller 09.00-12.00) eller eftermiddag. Det hele aftales.
Se mere omkring virksomheden på fr8partner.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Fr8Partner A/S, Sandagervej, 6300 Gråsten
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-06-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/85465684-5fdb-463e-a3f3-265dbfa61ef6