Hjemmebaseret mødebooker i marketing-team med kundekontakt og fleksible arbejdstider hos Fr8Partner A/S

dato

Mødebooker hos Fr8Partner A/S.

(Du arbejder derhjemme og der stilles computer til rådighed.)

Som medarbejder i vores marketing-team vil du være den første kontaktperson for vores kunder. Ved spørgsmål og generel support. Du vil dermed være med til at tegne vores virksomhed udadtil.

Dine opgaver:

  • Behandling af kundehenvendelser pr. e-mail og telefon
  • Assistance ved andre forefaldende opgaver
  • Mødebooking – Business to business
  • Hjemmearbejdsplads
  • Venlige kollegaer og et godt arbejdsklima.
  • Et fladt hierarki. 
  • Udfordrende og spændende opgaver.

Krav:

Sprogkrav: Tale/skrive/forstå. dansk. øvet. En fordel hvis du også har tyskkundskaber eller engelsk. Erfaring med telefoni/service.

Din Profil: 

  • Det vil være optimalt, hvis du allerede har erfaring fra områderne telefonmarketing og kundesupport.
  • Du tænker og handler serviceorienteret.
  • Du har teknisk flair og behersker arbejdet med en pc suverænt.
  • Du er god til kommunikation og har særdeles gode kundskaber i dansk.

Vi tilbyder følgende: • 15 – 20 timer pr. uge Mandag til fredag (Det kan være fra kl. 08.00-11.00 eller 09.00-12.00) eller eftermiddag. Det hele aftales.

Se mere omkring virksomheden på fr8partner.dk

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Fr8Partner A/S, Sandagervej, 6300 Gråsten

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-06-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/85465684-5fdb-463e-a3f3-265dbfa61ef6

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet