Sekretær til advokatfirma med spændende opgaver inden for dødsboer, ejendomshandler og selskabsret

Profilbillede
dato

Advokatfirmaet er alment praktiserende med hovedvægt på behandling af dødsboer, ejendomshandler, straffesager, og selskabsretlige sager. 

Den nye medarbejder skal indgå i arbejdet med: 

  • betjening af receptionen og telefonen
  • behandling ejendomshandler samt sager hvor dokumenter skal tinglyses
  • varetagelse af sekretæropgaverne i straffe- og familieretlige sager
  • varetagelse af sekretæropgaverne ved udarbejdelse af testamenter, ægtepagter og fremtidsfuldmagter
  • varetagelse af sekretæropgaverne i selskabssager og erhvervssager generelt
  • håndtere indgående post herunder sikker post og e-Boks
  • ansvarlig for bestilling af kontorartikler
  • udførelse af ad hoc-opgaver og andet forfaldende arbejde herunder de praktiske opgaver på kontoret. 

Vi forventer: 

  • du har en baggrund som sekretær/advokatsekretær
  • du er indstillet på at være den sekretær, som på sigt arbejder med ejendomshandler
  • du er serviceminded og god til kundebetjening
  • du er positiv og god til at samarbejde
  • du er i stand at betjene it systemer – vi bruger Unik Advosys
  • du er god til dansk skriftligt og mundtligt
  • du er i stand til at lære det du ikke allerede kan 

Vi tilbyder: 

  • et alsidigt job med selvstændige opgaver
  • gode og dygtige kolleger
  • et uhøjtideligt arbejdsmiljø hvor alle hjælper hinanden
  • på sigt yderligere inddragelse i alle kontorets sagstyper og arbejdsopgaver – hvis du er den rette

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (20-29 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Kjems Advokatfirma Advokatanpartsselskab, Sundsnæs, 6300 Gråsten

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-07-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6068525

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet