BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Advokatfirmaet er alment praktiserende med hovedvægt på behandling af dødsboer, ejendomshandler, straffesager, og selskabsretlige sager.
Den nye medarbejder skal indgå i arbejdet med:
- betjening af receptionen og telefonen
- behandling ejendomshandler samt sager hvor dokumenter skal tinglyses
- varetagelse af sekretæropgaverne i straffe- og familieretlige sager
- varetagelse af sekretæropgaverne ved udarbejdelse af testamenter, ægtepagter og fremtidsfuldmagter
- varetagelse af sekretæropgaverne i selskabssager og erhvervssager generelt
- håndtere indgående post herunder sikker post og e-Boks
- ansvarlig for bestilling af kontorartikler
- udførelse af ad hoc-opgaver og andet forfaldende arbejde herunder de praktiske opgaver på kontoret.
Vi forventer:
- du har en baggrund som sekretær/advokatsekretær
- du er indstillet på at være den sekretær, som på sigt arbejder med ejendomshandler
- du er serviceminded og god til kundebetjening
- du er positiv og god til at samarbejde
- du er i stand at betjene it systemer – vi bruger Unik Advosys
- du er god til dansk skriftligt og mundtligt
- du er i stand til at lære det du ikke allerede kan
Vi tilbyder:
- et alsidigt job med selvstændige opgaver
- gode og dygtige kolleger
- et uhøjtideligt arbejdsmiljø hvor alle hjælper hinanden
- på sigt yderligere inddragelse i alle kontorets sagstyper og arbejdsopgaver – hvis du er den rette
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (20-29 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Kjems Advokatfirma Advokatanpartsselskab, Sundsnæs, 6300 Gråsten
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6068525